Aangeboden: NIEUW PER 3-1-2011, 2 kmr app.centrum den haag

- Prijs: € 549,00 - Datum: Vandaag - Compleet ingericht appartement gestoffeerd en gemeubileerd Nieuw aangeboden per 3 1 2011 Omdat ik mijn woning op korte termijn te koop wil zetten zoek ik een huurder...

Compleet ingericht appartement, gestoffeerd en gemeubileerd
NIEUW aangeboden per 3-1-2011
Omdat ik mijn woning op korte termijn te koop wil zetten, zoek ik een huurder die tot de verkoop mijn woning wil huren, je kunt hier zeker een half jaar kunt wonen.

ik bied :*Vanaf 3 januari beschikbaar voor minimaal 6 maanden.
  • 80 m2, volledig gestoffeerd en gemeubileerd.
  • van alle apparatuur en gemakken voorzien
  • 3 minuten lopen van de binnenstad
  • ruime parkeergelegenheid voor de deur ( wel betaald, bezoekers vergunning aanwezig )
  • inclusief g/w/l/ ziggo en internet
ik vraag :

Dat woning netjes gehouden wordt.
  • Medewerking bij bezichtiging i.s.m. een makelaar.
  • geen bemiddelingskosten.
  • huur + 1 maand borg.
  • geen inschrijving g.b.a
  • huur € 750 inclusief g/w/l/stoffering/ meubilering en Ziggo tv + internet.
Misschien zit jij al in het nieuwe jaar in je eigen huisje.
wil je meer weten, mail gerust.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Te huur in Den Haag

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger